Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Powiatowej Policji w Ełku

Informacja o braku dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej Komendy Powiatowej Policji w Ełku

Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).
Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja. 


W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza (pdf, 53 kb).


Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania informacji o braku dostępności.


Sposoby przekazania informacji


Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Powiatowej Policji w Ełku można:

  • wysłać na adres: 
    Komenda Powiatowa Policji w Ełku, ul. Chopina 10, 19-300 Ełk.
  • złożyć osobiście w budynku Komendy Powiatowej Policji w Elku, ul. Chopina, 19-300 Ełk
  • przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: komendant@elk.ol.policja.gov.pl
  • przesłać na https://epuap.gov.pl

 
Obowiązek informacyjny RODO

Powrót na górę strony